torsdag 8 juli 2021

Mera tornseglare...

Efter helgens fotosession med Terje, så fortsätter jag med tornseglarfotograferingen. Det är som Terje berättade och som jag nämnde i mitt förra blogginlägg, en mycket krävande typ av fotografering. Den här dagen fick jag till några nya bilder på tornseglarna, bland annat när de kom flygande i full fart över mitt huvud, samtidigt som de skrek sitt "somriga" högljudda skrik. Dessa luftakrobater är verkligen helt fantastiskt att få studera och fotografera...






2 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Du verkar ha tagit till dig undervisningen på ett bra sätt... ,riktigt bra serie!

Mårten Lundgren sa...

Tack så mycket!
Ja, sådana här lärdomar är jag mycket intresserad av att ta till mig och utveckla vidare. Tusen tack för din kommentar Jan-Olov! 😊👍