torsdag 14 maj 2015

Rävmötet

Ett möte och ett speciellt minne att att bära med sig...



4 kommentarer:

Gustav sa...

Fina bilder av en välmående räv! Blir såklart nyfiken på var du mötte den här räven, och om vad som hände innan och efter dessa ögonblick :)

Mårten Lundgren sa...

Spännande tankar dessa bilder väcker hos dig Gustav, vad tror du hände för och efter mötet?!
Tiden och platsen då jag mötte räven var för några år sedan vid en ekhage på Händelö. ;)

Malin H sa...

Fina porträtt på räven! Liiite synd med den lilla kapningen av framtassarna :)

Mårten Lundgren sa...

Du har helt rätt Malin!
Bilderna är från arkivet och ett rävmöte för några år sedan. Jag var i valet och kvalet om jag skulle publicera dem eller ej och tog då beslutet att den lilla "amputeringen" av framtassarna fick göra att bilderna aldrig visades. Men jag är helt på din linje, dock är jag så förtjust i rävens blicken och den lurviga pälsen. ;)