Tiden går verkligen så fort den här tiden, fast jag önskar att den mer eller mindre stod stilla, inte minst i just vårtid.
Jag tycker att det här perspektivet på vitsippan var lite spännande, då den står så ståtligt och sträcker sig mot himlen tillsammans med de mycket större träden...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar