fredag 26 juni 2026

När vitsippan blommar...

Idag visar jag upp en svartvit bild från vårskogen, då vitsipporna stod i full blom. Det känns vid det här laget som evigheters sedan, även om det i kalendern bara är några månader sedan. 

Tiden går verkligen så fort den här tiden, fast jag önskar att den mer eller mindre stod stilla, inte minst i just vårtid.

Jag tycker att det här perspektivet på vitsippan var lite spännande, då den står så ståtligt och sträcker sig mot himlen tillsammans med de mycket större träden...


Inga kommentarer: