lördag 30 juli 2022

Misstaget...

När jag gjorde den här bilden så hade jag helt fokus på rågeten som stod ute i sädesfältet. I sökaren kunde jag även se att det fanns något gult i bakgrunden av rådjuret. När jag väl gjort bilden och tittade på kameran, så såg jag att det inte bara var en råget jag fotat, utan där fanns även en gulärla och en buskskvätta. Gissar om jag blev förvånad?!

Tycker ändå bilden blev spännande, de sitter där ute på sädesfältet tillsammans i blå timmens vackra ljus. Kanske samtalar de och har ett litet möte om något?!


2 kommentarer:

Terje sa...

Misstag är nog lite fel ord här... Alldeles underbart, skulle jag heller vilja säga! :)

Mårten Lundgren sa...

Hehe, ja det här misstaget blev helt klart till något positivt. Tusen tack för din kommentar till bilden Terje! 😊🙏