tisdag 1 september 2020

Utställningen är nu igång...

Nu har mina Kolmårdsmotiv intagit "Galleri Hörnet" i Mjölby (Mjölby bibliotek) i en utställning som heter "Höjdpunkter i Kolmårdsskogen". Detta är en utställning där jag visar bilder från just mina höjdpunkter i Kolmårdsskogen. I samband med hängningen blev jag intervjuad av Corren, där jag fick berätta om mitt fotograferande och mina bilder. Redan innan utställningen var helt på plats hade jag min första besökare. En man som var mycket imponerad och som jag pratade en stund med om alla mina djurmöten.

Har du/ni vägarna förbi Mjölby, passa då på att kika in på Galleri Hörnet i centrala Mjölby. Utställningen pågår fram till den 26 september...








12 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt! Skulle varit roligt att kunna se dina bilder "på riktigt" annat att se bilder i tryck. 1:a bilden på Sångsvanarna "wow".
Bästa lycka med utställningen...
Mvh Christer K

Annica sa...

Tjusigt Mårten!!
Bilden med dig och ugglan är riktigt bra tycker jag.

Gustav sa...

Vad fint det ser ut Mårten. Stort grattis! �� Hoppas få möjlighet att besöka utställningen... ��

Mårten Lundgren sa...

Christer - Ja, hoppas att det blir en annan gång som du kan få uppleva bilderna på "riktigt", det är precis som du skriver något helt annat än i det digitala, även om det såklart också fungerar. ;)
Roligt att du gillar sångsvanen och tusen tack för dina lyckönskningar och din kommentar! =)

Mårten Lundgren sa...

Annica - Tusen tack och vad roligt att du tycker den bilden blev bra på oss. Två gamla ugglor från Kolmårdsskogen. :D
Tusen tack för din kommentar Annica!

Mårten Lundgren sa...

Gustav - Roligt att du tycker att det ser fint ut och har du svängen förbi Mjölby, så tycker jag absolut du ska stanna till. ;)
Tusen tack för din kommentar Gustav!

Lena sa...

Det vore väldigt roligt att svänga förbi Mjölby och kika på din utställning, alltid roligt att se bilderna i större format, det ger ju en helt annan upplevelse. Jag får se om jag får någon möjlighet. Stort lycka till och hoppas att det blir ett fint gensvar.

Mårten Lundgren sa...

Ja, har du möjlighet eller passerar Mjölby Lena så tycker jag att du ska ta chansen! ;)
Vore roligt om du sedan kan berätta vad du tyckte om den. Givetvis förstår jag om det kan vara en bit för dig till Mjölby. Tusen tack Lena för lyckönskningarna det uppskattas! =)

Susanne sa...

Men så roligt! Ser ut att vara en riktigt fin utställning :) Stort Grattis!

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack Susanne!
Vad roligt att läsa att du tycker att den ser fin ut. Har du vägarna förbi Mjölby så får du stanna till och titta. ;)
Tusen tack för din kommentar och fina ord!

Terje sa...

Hoppas på att utställningen gav riktigt bra respons! 👍

Mårten Lundgren sa...

Terje - Jo då, det tycker jag att den gjorde. Jag är nöjd! 😊