lördag 24 september 2016

Kronhjortsbrunsten - del 6

Sista delen med bilder från årets kronhjortsbrunst...







"After all there's only just the two of us.
And here we are still fighting for our lives.
Watching all of history repeat itself, time after time.

I'm just a dreamer, I dream my life away.
I'm just a dreamer, who dreams of better days.

I watch the sun go down like everyone of us.
I'm hoping that the dawn will bring a sign.
A better place for those who will come after us, this time."
/Ozzy Osbourne



2 kommentarer:

Malin Ellisdotter H sa...

En av mina favoritlåtar med Ozzy...

Jag tycker väldigt mycket om bild 1, 4 och 5. Men jag känner mig osäker på huruvida grenarna i förgrunden i oskärpa stör eller inte. Tittat på dessa ett par gånger vid flera tillfällen, men jag är osäker om det tillför eller inte.

Däremot är det en fin känsla i bilderna!

Mårten Lundgren sa...

Håller helt klart med dig om att detta är favoritlåten med Ozzy. Den gör han verkligen riktigt bra! ;)

Personligen kan jag inte tycka att förgrunden stör något nämnvärt, mera så att det bidrar till ett mer intimt möte med kronhjorten?! Men det är såklart min åsikt i saken och det är ju väldigt subjektivt...

Roligt att du hittade några bilder som du gillar och jag uppskattar din kommentar ska du veta Malin! =)