måndag 14 december 2015

När skogen får oväntat besök...


8 kommentarer:

Terje sa...

Detta gillar jag verkligen! Udda, överraskande - och härligt surrealistiskt! :)

Mårten Lundgren sa...

Stort tack Terje för din kommentar!
Ja, jag gillar det också, speciellt att ett par ögon kikar fram bakom "kaffeautomaten". =)

Malin Ellisdotter H sa...

Hahaha... Underbart! Surrealistiskt! Och kaffe säger jag aldrig nej till. Särskilt inte om det finns kaffe i skogen dessutom.

Mårten Lundgren sa...

Håller med, kaffe är svårt att säga nej till i skogen. Det smakar nästan bäst här ute. Oberverade du ögonen bakom kaffepumpen?! ;)
Stort tack för din kommentar Malin den betyder mycket!

Malin Ellisdotter H sa...

Jag såg dom efter att jag postat min kommentar faktiskt. Ett litet knytt där bakom som gärna vill ha kaffe också. :)

Mårten Lundgren sa...

Precis, kaffeknyttet... =)

Gustav sa...

Endast i Kolmårdsskogen :D Rolig och annorlunda bild Mårten!

Mårten Lundgren sa...

Jag förstod nästan att du skulle fastna för denna Gustav! :p
Kaffe, har jag förstått är viktigt för dig...
Tack för din kommentar och vad kul att du gillar bilden!