torsdag 9 april 2015

På väg till och från skogen

På min väg till och från skogen hade jag några fina möten nu under påskhelgen. Även om jag åker på mycket små vägar genom skogen, så är det inte alltid man får se så mycket djur just här. Men den just den här helgen visade naturen sig från sin bästa sida och jag fick se rådjur både på väg till och från skogen. I det här inlägget visar jag två bilder från morgonen, då jag i tidig gryning var på väg ut i skogen för att göra mina bilder på storlom. De andra två bilderna är från kvällen, då jag istället var på väg hem.





2 kommentarer:

Gustav Rappestad sa...

Vad fina möten! Tycker om helhetskänslan i den tredje bilden :)

Mårten Lundgren sa...

Tack för din kommentar Gustav och vad roligt att du hittade en bild där du fastnade för helhetskänslan! ;)