fredag 30 oktober 2015

Brunsthjortar







 

6 kommentarer:

Gustav sa...

Jaaaaaa! Så effektfullt du lyft fram rörelsen Mårten, mästerligt!! :) Är det den ljusa "spökhjorten" som utmanas i 4-7? De här bilderna påminner mig om Haas och hans bilder av tjurfäktning och av hästar ( några exempel finns på: http://www.shutterbug.com/content/how-pioneering-photographer-ernst-haas-changed-photo-world-burst-color#vipMOqGuz2TlKK5Q.97 ).

Mårten Lundgren sa...

Tack för de fina orden Gustav! ;)
Visst är det Ernst Haas, Terje Hellesø, Steve Bloom m.fl. som inpirerat mig till dessa bilderna. Roligt att du gillar rörelsen, för det gör verkligen jag också. =)

Hannes Theander sa...

Får för mig att jag har sett de där bilderna Gustav talar om. Jättecool serie!

Hannes Theander sa...

Alltså att jag kan associera till dem och tycker att din serie är jättecool. ;-)

Mårten Lundgren sa...

Ok!
Tack så jätte-mycket för din kommentar Hannes och vad roligt att du gillar bilderna. ;)

Mårten Lundgren sa...

Stort tack Hannes och roligt att du gillar bilderna... ;)