onsdag 22 februari 2017

Så kom vintern åter till Kolmården...










6 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Mycket fina vinterbilder du fått till här!

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack för din fina kommentar Jan-Olov! =)

Gustav sa...

Fina serie med vinterbilder! Bravo!

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack Gustav! =)

Malin E H sa...

Gillas. Och visst kan vintern vara vacker... särskilt när det snöar så ymnigt. Jag har några bilder på rådjur i extremt ymnigt snöfall, det är nästan så att de knappt syns i bild, men det blir så grafiskt på något sätt. Och man är ju ofta ensam i sånt här väder, man springer ju inte på andra fotografer direkt. ;)

Mårten Lundgren sa...

Helt klart är man ensam i sådant här väder. På något sätt tycker jag det är så mysigt att glida runt med bilen i skogen i det här vädret. Det är något speciellt, helt klart!

Ofta är vintern vacker på sitt sätt. Varje årstid har på något märkligt sätt något eget som jag inte vill vara utan och som tilltalar mig. Vintern har t.ex. snön, kylan, stillheten, mörkret och de fina varma solnedgångarna. Rådjuren ja, de sökte strax efter jag tog denna bild skydd inne i den täta granskogen. Så roligt att även få uppleva djuren i det här vädret och inte bara i solnedgång/soluppgång...

STORT tack för din fina kommentar Malin! ;)