måndag 15 juni 2020

Pärlugglemöte...

En svartvit bild från ett pärlugglemöte...


4 kommentarer:

Lena sa...

Vilken blick du fångat, underbar bild på denna söta lilla uggla.

Mårten Lundgren sa...

Ja, pärlugglan har en riktigt karakteristisk och intensiv blick. Dessutom är den väldigt, väldigt söt. Tusen tack för din kommentar Lena! ;)

Susanne sa...

Men Wow! en dröm! Jag har aldrig haft äran att se en pärluggla men hoppas verkligen få göra det någon gång. Underbar bild!! Den är ju så otroligt söt den lilla pärlugglan.

Mårten Lundgren sa...

Susanne - jag förstår att det är en dröm att få möta pärlugglan. Det var det länge för mig också ända till jag faktiskt hade förmånen att få göra det. Så oerhört fin och uttrycksfull fågel detta. ;)
Hoppas att du också får tillfälle att möta pärlugglan här framöver, det är verkligen mäktigt vill jag lova. Jag blev väldigt glad av att höra att du tycker bilden är underbar, tusen tack Susanne! =)