onsdag 1 januari 2020

Mitt 2000:e inlägg!

Så blev det dags att publicera mitt 2000:e inlägg här på bloggen. Ibland känns det som att en rejäl bildkavalkad hade varit på sin plats, men istället försöker jag ta ny fart in i det nya decennium som precis börjat. Men eftersom att det är bilder jag älskar att hålla på med, så kan jag såklart inte undvara att publicera några stycken i alla fall. Jag har även valt ut en ny favoritlåt till bilderna, som jag tyckte passade till inlägget.

Dessa bilder får illustrerar alla fina och underbara ögonblick i naturen som jag haft under tiden som bloggen funnits och jag varit ute med min kamera. De får dessutom symbolisera att jag nu tar i med helt nya krafter framåt och siktar på 3000 och sedan 4000 inlägg osv...

Slutligen så vill jag verkligen tacka alla er läsare som följer mig här på bloggen!












6 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Tack själv för alla härliga bilder du visar här och stort lycka till med 2020!

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack för fina ord Jan-Olov och jag får passa på att önska dig detsamma - Ett riktigt Gott Nytt fotoår! =)

Lena sa...

Tack själv för alla härliga naturupplevelser du delat med dig av genom de år jag följt din blogg. Jag tycker mig se en ganska så stor utveckling i ditt bildskapande det senaste året och en allt mer personlig stil. Riktigt spännande tycker jag. Jag tycker mig se en väldigt stor respekt och vördnad för natur och djur i dina bilder och så önskar jag dig ett riktigt spännande och roligt fotoår och ser såklart fram emot alla dina framtida foton.

Mårten Lundgren sa...

Oj, jag blir riktigt rörd över att läsa dessa fina ord Lena. Du ska ha ett STORT, STORT TACK för denna fina kommentar. Jag ska säga att jag uppskattar och tycker det är väldigt roligt att du vill följa min blogg och jag uppskattar verkligen dina kommentarer. Tusen tack!!! =)

Hannes Theander sa...

Många fina inlägg genom åren! Roligt att följa. Lommen längst ned var alldeles särskilt fin tycker jag.

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack för dina fina ord Hannes och det är väldigt trevligt att läsa att du tycker det är roligt att följa bloggen. Visst, jag håller med dig, den bilden på storlommen är jag också förtjust i... ;)