fredag 2 september 2016

Hem ljuva hem





4 kommentarer:

Gustav sa...

Underbar bild på familjen! Bra!!!

Mårten Lundgren sa...

Tusen tack Gustav! =)

Malin Ellisdotter H sa...

Oj, ser nu att du också postat den här låten. Har den också på ett blogginlägg... Den är en klassiker och tänker å filmen G när jag hör den. Om jag inte minns fel så var den med där.

Familjen är den som betyder allra mest, det har du illustrerat fint här. Riktigt fint, Mårten.

Mårten Lundgren sa...

Tack så jätte-mycket Malin för din fina kommentar till inlägget! =)
Jag har faktiskt inte sett filmen G, men har helt klart en anledning till att göra det nu. Musiken känner jag främst igen från Vangelis-skivorna jag spelat genom tiderna, då även Vangelis hör till en av mina favoritartister inom musiken. ;)

Håller helt och fullt med dig om att familjen är den som betyder allra mest!