tisdag 8 mars 2016

Till träden från Mårten...

...eller från träden till Mårten?




 

8 kommentarer:

Hannes Theander sa...

Fin känsla i serien! Tycker om de nakna grenverken mot din dimmiga bakgrunden.

Malin Ellisdotter H sa...

Oerhört spännande bilder, det blå ljuset är magiskt.
Jag tänker kontakt och beröring,

Mårten Lundgren sa...

Håller med dig Hannes, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en kommentar till inlägget! =)

Mårten Lundgren sa...

Ahhh... håller med dig Malin, kontakt, kommunikation, beröring, nakenhet, jättar... mina tankar var många då jag gjorde bilderna. Roligt att du tycker om bilderna. =)
Stort tack för din kommentar, den uppskattar jag mycket!

Gustav sa...

Fastnar vid den tredje bilden, med gubben. Spännande!

Mårten Lundgren sa...

Tack för din kommentar och tankar Gustav!
Vad spännande... är det en "gubbe", ja nu ser jag det... ;)

Terje sa...

Jag gillar detta! Är särskilt svag för bild 1, 3 och 4 - blåtonen, känslan av sirlig rörelse i trädens grenar. Träden lever, har nerver och känslor! Så bra Mårten! :)

Mårten Lundgren sa...

Visst lever träden Terje!
Det vet vi ju sedan Peter Wohlleben gästade Skavlan.
Så roligt Terje att du hittade några bilder som du tyckte stod ut lite extra. Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar. ;)