fredag 18 mars 2016

Jag ser ljuset!


6 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Den föll mig i smaken,gjorde sig mycket bra i s/v!

Malin Ellisdotter H sa...

Det ser ut som om han/hon är trött efter en lång vinter och tittar med längtan mot ljuset som äntligen kommit tillbaka. Fint i svartvitt och fin komp/toner/ljus.

Mårten Lundgren sa...

Tack så jätte-mycket Jan-Olov! =)

Mårten Lundgren sa...

Tack så mycket för din kommentar Malin, jag delar helt och fullt din tolkning av bilden. Kanske är det ett självporträtt, då jag känner precis likadant?! ;)

Terje sa...

Jag ser det också - ljuset! :)
Även det lilla blänk i hackspettens öga. Och kroppshållningen är obetalbar! Riktigt bra Mårten!

Mårten Lundgren sa...

Precis så jag tänkte faktiskt, ljuset återspeglas i hackspettens öga. ;)
Roligt att du också gillar den Terje, jag håller med dig. Stort tack för din kommentar!