torsdag 29 oktober 2015

Skymningshjort




6 kommentarer:

Gustav sa...

Väldigt läckra!

Jag undrar vad den funderar på.

Malin Ellisdotter H sa...

Oj oj oj... bilderna berör mig. Mycket.
Vilken personlighet, vilken känsla... Otroligt bra fotograferat!

Mårten Lundgren sa...

Precis, vad är det den funderar på och vad är det den tittar efter?! ;)
Tack för din kommentar Gustav!

Mårten Lundgren sa...

Tack så hemskt mycket Malin för de orden. De betyder mycket för mig ska du veta. Det var faktiskt något speciellt att vara i denna hjortpark och göra bilderna... ;)

Terje sa...

Du fortsätter dovhjortsstarkt... Hehe!
Jag njuter riktigt ordentligt här bakom tangentbordet... :)

Mårten Lundgren sa...

Vad roligt att höra att du gillar bilderna Terje!
Jag kan bara tacka för din fina kommentar och all den lärdom och inspiration du givit mig. =)