fredag 5 december 2014

Skogens fantasiväsen/varelser

Idag visar jag ännu mera bilder från skogen, men denna gång är bilderna mer tänkta att illustrera alla de fantasiväsen/varelser som kan finnas inne i de mörka skogarna. Även om dessa väsen/varelser inte alltid går att se med blotta ögat, så finns de där, det vet jag! Jag kan känna deras närvaro och ibland se deras skepnader. Dessa fantasiväsen tycker jag ger skogen en vidare själ och en helt annan karaktär. Pröva själv att gå ut i skogen när det börjar att mörkna och se vilka fantasiväsen/varelser du kan hitta...







 

2 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Härliga bilder du fått till här där bild nr 1 höjer sig över mängden för min del!

Mårten Lundgren sa...

Hej Jan-Olov,
vad roligt att du gillar den första bilden, det är en av mina favoriter också! :)
Stort tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar!