tisdag 2 december 2014

Skogen

Som ni säkert redan har märkt blir jag bara mer och mer förtjust i skogen. Jag kan bara inte sluta att ta mig ut i skogen för att göra just mina bilder på den. Att låta fantasin flöda och göra sina bilder av detta är är så härligt. Denna gång ville jag göra mina bilder i färg och inte svartvitt, för att få fram det lite gråblå novemberljuset. Naturligtvis var jag en sväng till skogen även under den gångna helgen. Här är några av alla de bilderna jag gjorde...







2 kommentarer:

Gustav sa...

Spännande bilder från skogsturen. Bild två blev lite särskilt intressant, där man riktigt ser hur skogen vibrerar av det dova mörkret och mystiken :)

Mårten Lundgren sa...

Tack för din kommentar Gustav och vad roligt att du hittade en bild som du tyckte var lite särskilt intressant! :)